GOEN BIS INHALT
D'Portal fir liewenslaangt Léieren
LU
DE
EN
FR
PT
Dir sidd hei:Accueil > Formations > Paperjam Club

Comment bien analyser le langage non verbal d’un prospect ou d’un client en utilisant les bonnes techniques pour maximiser ses chances de succès

3,25 Stonn(en)

Ziler

  • Comprendre les bases de la communication non verbale
  • Comprendre son importance et ses limites dans le contexte d’une relation commerciale
  • Comprendre les "trucs et astuces" de la communication non verbale pour un commercial

Inhalt

En partant du constat que seule une fraction de la communication entre un prospect/client et un vendeur est "verbale", c’est-à-dire comprise dans les mots, nous nous attardons à un autre élément de celle-ci, c’est-à-dire le "non-verbal". La maîtrise de cette dernière forme de communication, essentiellement constituée de différentes formes de gestuelles et de positionnements, permet au "commercial" de mieux faire passer un message au travers de la congruence entre sa communication verbale et non-verbale. Par ailleurs, elle lui permet aussi de détecter auprès de ses interlocuteurs les signes qui permettent, idéalement, de réorienter un message commercial ou de conclure une vente au bon moment.

Nous abordons ainsi:

  • Les principes à la base de la communication non verbale
  • L’interprétation du non verbal du prospect:
    • Les gestes
    • Les expressions
    • Les positions
    • Les barrières
  • Le non-verbal du vendeur:
    • La maîtrise des territoires et les placements
    • Le " mirroring "
    • Les pointeurs
    • Les gestes à faire et ne pas faire

Tout au long du workshop, nous illustrons tous ces points par des exemples visuels tirés de la presse ou des exemples ludiques auxquels contribuent les participants au workshop.

Expert: Stephan Schmitz (Accuris)

Zousätzlech Informatiounen

Les participants à nos événements sont informés du fait qu’ils sont susceptibles de figurer sur des photographies prises lors de l’événement. Celles-ci sont destinées à être publiées dans les supports écrits ou numériques édités par Maison Moderne.

D'Coordonnéeë vum Formatiounsinstitut kucken
Deelt dësen Inhalt

 



Fir den Inhalt vun der Beschreiwung vun dëser Formatioun ass eleng hiren Auteur, d. h. d'Formatiounsinstitut, verantwortlech Paperjam Club.

Drécken Alles gesinn/verstoppen Un e Frënd schécken
D'Coordonnéeë vum Formatiounsinstitut kucken
Charakteristiken
Organisatioun Formation inter-entreprise
Sprooch vun der Déngschtleeschtung
Asaz vu Cookien

lifelong-learning.lu setzt Cookien an, fir Iech eng héichwäerteg User-Experienz ze garantéieren, de Benotzertrafic ze moossen, d'Funktionalitéite vun de sozialen Netzwierker ze optiméieren an Iech personaliséiert Inhalter unzebidden.

Wann Dir op dësem Site weidersurft, erkläert Dir Iech mam Asaz vu Cookien ënnert de Konditiounen, déi an den entspriechender Richtlinne festgeluecht goufen, averstanen. Méi doriwwer.

Noutwenneg Cookien
Dës Cookien erlaben et, d'Haaptfunktionalitéite vun eisem Site ze benotzen (zum Beispill den Zougang zu Ärem perséinleche Beräich). Ouni dës Cookië kënnt Dir eise Site net normal benotzen.
Statistiken
Dës Cookien erlaben eis, Statistiken iwwer d'Frequentatioun vun eisem Site opzestellen. Wann Dir se desaktivéiert, verhënnert Dir, datt mir d'Qualitéit vun eise Servicer suivéieren a verbessere kënnen.
Geziilt Publicitéit
Dës Cookien erlaben et, Iech um Internet an an de sozialen Netzwierker Informatiounen a Formatiounsofferen unzeweisen, déi Äre Besoinen am beschten entspriechen.

Eis Richtlinne fir den Asaz vu Cookië consultéieren

Akzeptéieren D'Cookië parametréieren
Veuillez patienter...