GOEN BIS INHALT
D'Portal fir liewenslaangt Léieren
LU
DE
EN
FR
PT
Dir sidd hei:Accueil > Formations > Talent Attitude

Comment gérer les clients exigeants ?

3 Stonn(en)

Ziler

  • Comprendre le conflit et son fonctionnement
  • Gréer son stress et maitriser ses émotions
  • Développer son assertivité

Inhalt

1. Comprendre le conflit et son fonctionnement
1.1. Comprendre la genèse d’un conflit
1.2. La communication en question

2. Comprendre ce qui se passe en moi dans une relation.
2.1. Gestion du stress et maitrise de ses émotions
2.2. Comment développer son assertivité
2.3. Les différents profils clients

3. Développer son assertivité
3.1. Identifier son profil assertif en contexte professionnel
3.2. Comment communiquer efficacement

Pädagogesch Methoden
  • Fondamentaux et bonnes pratiques exposées par le formateur
  • Participation active sous forme d'échange d'expérience, de jeux de rôles,...

Zilgrupp

U wien adresséiert sech d'Formatioun?

  • Toute personne ayant un contact régulier avec des interlocuteurs exigeants
  • Toute personne souhaitant communiquer plus efficacement en situation complexe

Evaluatioun

Evaluatiounsmethoden

A l'issue de la formation, un test permet au participant de s'assurer de l'acquisition des connaissances.

Il est généralement effectué sous forme de QCM (Questionnaire à Choix Multiples).

 
Certificat, Diplom

Un certificat de présence sera émis à l’issue de la formation

D'Coordonnéeë vum Formatiounsinstitut kucken
Deelt dësen Inhalt

 



Fir den Inhalt vun der Beschreiwung vun dëser Formatioun ass eleng hiren Auteur, d. h. d'Formatiounsinstitut, verantwortlech Talent Attitude.

Drécken Alles gesinn/verstoppen Un e Frënd schécken
D'Coordonnéeë vum Formatiounsinstitut kucken
Charakteristiken
Niveau Avancé
Organisatioun Formation inter-entreprise
Sprooch vun der Déngschtleeschtung
Asaz vu Cookien

lifelong-learning.lu setzt Cookien an, fir Iech eng héichwäerteg User-Experienz ze garantéieren, de Benotzertrafic ze moossen, d'Funktionalitéite vun de sozialen Netzwierker ze optiméieren an Iech personaliséiert Inhalter unzebidden.

Wann Dir op dësem Site weidersurft, erkläert Dir Iech mam Asaz vu Cookien ënnert de Konditiounen, déi an den entspriechender Richtlinne festgeluecht goufen, averstanen. Méi doriwwer.

Noutwenneg Cookien
Dës Cookien erlaben et, d'Haaptfunktionalitéite vun eisem Site ze benotzen (zum Beispill den Zougang zu Ärem perséinleche Beräich). Ouni dës Cookië kënnt Dir eise Site net normal benotzen.
Statistiken
Dës Cookien erlaben eis, Statistiken iwwer d'Frequentatioun vun eisem Site opzestellen. Wann Dir se desaktivéiert, verhënnert Dir, datt mir d'Qualitéit vun eise Servicer suivéieren a verbessere kënnen.
Geziilt Publicitéit
Dës Cookien erlaben et, Iech um Internet an an de sozialen Netzwierker Informatiounen a Formatiounsofferen unzeweisen, déi Äre Besoinen am beschten entspriechen.

Eis Richtlinne fir den Asaz vu Cookië consultéieren

Akzeptéieren D'Cookië parametréieren
Veuillez patienter...