Le portail de la formation tout au long de la vie
LU
DE
EN
FR
PT

ITIL® Lifecycle Certificate in Service Operations

3 jour(s)

Objectifs

  • Service Operations Principles
  • Service Operation Processes
  • Common Service Operation Activities
  • Organising Service Operation: Functions
  • Technology Considerations
  • Implementation Considerations
  • Challenges, Critical Success Factors and Risks

Contenu

The ITIL Service Operation Certificate Course is one of five lifecycle courses that fit into the intermediate stream for ITIL certification. It is a free-standing qualification but it is also a module contributing to the ITIL Expert in IT Service Management Certificate.

Public cible

A qui s'adresse la formation?

  • Individuals who have attained the ITIL Foundation certificate in Service Management,and who wish to advance to higher level ITIL certifications
  • Individuals who require a understanding of Service Operation and how it enhances the quality of IT service within an organisation
  • Anyone involved in the ongoing management, coordination or integration of operational activities within the Service Lifecycle

 
Prérequis

  • ITIL v3 or 2011 Foundation
  • ITIL v2 Foundation and v2/v3 Foundation Bridge

Voir les coordonnées de l'organisme


Le contenu de ce descriptif de formation est de la seule responsabilité de son auteur, l'organisme de formation Telindus Training Institute.

Imprimer Tout voir/cacher
Partager sur Facebook Partager sur Twitter Partager sur LinkedIn Partager sur Google+ Envoyer à un ami
Voir les coordonnées de l'organisme
Caractéristiques
Niveau Avancé
Organisation Formation intra-entreprise
Langues de prestation
lifelong-learning.lu utilise des cookies

En consultant ce site, vous acceptez l'utilisation des cookies nécessaires à la navigation et permettant de réaliser des statistiques.

Vous pouvez modifier les paramètres des cookies à tout moment dans votre navigateur.

OK En savoir plus