Le portail de la formation tout au long de la vie
LU
DE
EN
FR
PT
Vous êtes ici: Accueil > Formations > Proximus Luxembourg

ITIL® Lifecycle Certificate in Service Operations

3 jour(s)

Objectifs

  • Service Operations Principles
  • Service Operation Processes
  • Common Service Operation Activities
  • Organising Service Operation: Functions
  • Technology Considerations
  • Implementation Considerations
  • Challenges, Critical Success Factors and Risks

Contenu

The ITIL Service Operation Certificate Course is one of five lifecycle courses that fit into the intermediate stream for ITIL certification. It is a free-standing qualification but it is also a module contributing to the ITIL Expert in IT Service Management Certificate.

Public cible

A qui s'adresse la formation?

  • Individuals who have attained the ITIL Foundation certificate in Service Management,and who wish to advance to higher level ITIL certifications
  • Individuals who require a understanding of Service Operation and how it enhances the quality of IT service within an organisation
  • Anyone involved in the ongoing management, coordination or integration of operational activities within the Service Lifecycle

 
Prérequis

  • ITIL v3 or 2011 Foundation
  • ITIL v2 Foundation and v2/v3 Foundation Bridge

Voir les coordonnées de l'organisme


Le contenu de ce descriptif de formation est de la seule responsabilité de son auteur, l'organisme de formation Telindus Training Institute / Proximus Luxembourg .

Imprimer Tout voir/cacher
Partager sur Facebook Partager sur Twitter Partager sur LinkedIn Partager sur Google+ Envoyer à un ami
Voir les coordonnées de l'organisme
Caractéristiques
Niveau Avancé
Organisation Formation intra-entreprise
Langues de prestation
lifelong-learning.lu utilise des cookies

En consultant ce site, vous acceptez l'utilisation des cookies nécessaires à la navigation et permettant de réaliser des statistiques.

Vous pouvez modifier les paramètres des cookies à tout moment dans votre navigateur.

OK En savoir plus