Le portail de la formation tout au long de la vie
LU
DE
EN
FR
PT
Vous êtes ici: Accueil > Formations > MM Publishing and Media

Google Ads

3,25 heure(s)

Objectifs

  • Know how to evaluate the opportunities presented by Search Engine Advertising
  • Understand the operation of the largest online advertising agency
  • Discover concrete examples of successful projects in SEA
  • Learn how to spread an Adwords budget

Contenu

The strength of the internet is to combine the functions of media, advertising network and sales channel. With Search Engine Advertising, it is possible to build campaigns whose return on investment is measurable and whose terms are adaptable in real time. What's new in AdWords? How to build your strategy? What are the necessary means?

Expert: Gérald Claessens, Knewledge

Informations supplémentaires

Participants are hereby informed that they are likely to appear on photographs taken at the event. These are intended to be published in print and/or digital media published by Maison Moderne.

Voir les coordonnées de l'organisme


Le contenu de ce descriptif de formation est de la seule responsabilité de son auteur, l'organisme de formation Paperjam Club.

Imprimer Tout voir/cacher
Partager sur Facebook Partager sur Twitter Partager sur LinkedIn Partager sur Google+ Envoyer à un ami
Voir les coordonnées de l'organisme
Caractéristiques
Niveau Avancé
Organisation Formation inter-entreprise
Langues de prestation
lifelong-learning.lu utilise des cookies

En consultant ce site, vous acceptez l'utilisation des cookies nécessaires à la navigation et permettant de réaliser des statistiques.

Vous pouvez modifier les paramètres des cookies à tout moment dans votre navigateur.

OK En savoir plus